vineri, 18 ianuarie 2013

O minune...

Vreau o minune in viata mea! Adica, mai pe scurt, vreau un copil! Daca pana mai ieri m-am simtit eu insami un copil, o intrebare a mamei mele m-a pus pe jar si mi-a ridicat mingea la fileu! "Dar de tine cine o sa aiba grija cand o sa fii batrana?"
Intrebare fara raspuns, aruncata fara nicio rautate, pur si simplu, dar cu un efect naucitor, de pumn de halterofil cazut in capul unui gimnast de aceeasi greutate ca a unei oi. Na, ca cineva trebuia s-o spuna si pe asta...daca intrebarea sau una de fel asemanator ar fi venit din partea unuia de pe margine, m-as fi infipt cu dintii in beregata lui ca un lup nemancat de o vesnicie. Dar intrebarea a venit din partea mamei si nu pot hacui caprioara care m-a hranit la san, oricat de foame mi-ar fi si oricat de lupoaica m-as simti!
Basca mai apare si Ncioleta Luciu pe sticla cu 3 bebei in burta. Uite domle cum e viata asta, unele cu trei deodata si altele cu niciunul. Tzt, tzt, tzt, berzele astea mai dau si rateuri - scapa cate trei plozi deodata din cioc!
Hai, gata! Trec la treaba ca pierd vremea de pomana daca stau pe baza berzei!
Va pup din mrs!

Un comentariu:

  1. I love, love, love this! Your blog, the way you write, everything.

    Congrats!!! ANd good luck with the baby :)

    RăspundețiȘtergere