miercuri, 20 februarie 2013

Draga ZEOPURUL meu...

Inca de la inceput trebuie sa va spun ca nu am fost
niciodata slaba. Am trecut prin toate fazele de gras si anume: grasuta, grasa,
foarte grasa, extrem de grasa si exagerat de grasa. Doamne! Ce fel suna
cuvantul asta! Oare de ce nu s-o fi inventat altul? De exemplu in loc de gras
sa folosim cuvantul destept! Oare ne-ar fi creat aceeasi repulsie? Nu stiu, dar
eu il voi folosi in continuare, pentru ca mi se pare mult mai interesant cel
de-al doilea.
:)



Sa continuam...inca de mica mi-a placut sa mananc si sa
nu aud pe cineva gras (ups!) ca e destept si ca nu mananca mare lucru.
Nu....Desteptilor le place sa manance si fac din asta o pasiune! Marea problema
e ca ei nu isi cunosc limitele, nu stiu exact cand sa se opreasca, iar cand
constientizeaza cat de cat gravitatea desteptaciunii lor, e deja mult prea
tarziu pentru majoritatea dintre ei. Spun asta pentru ca oamenii destepti sunt
si sedentari. Nu pune un destept sa faca sport, pentru ca dupa 5 minute de efort
intens va sfarsi cu capul in frigider.


In viata mea de femeie desteapta, foarte desteapta sau
extrem de desteapta am tinut cure de slabire si diete nu spun sute, dar ceva de
ordinul asta, cu sau fara succes total sau partial.


Organismul meu deja stie ce inseamna oprimarea de la
dulciuri, paine, paste fainoase, cartofi, sucuri acidulate, alcool si alte
treburi ingrasacioase. Ochii mei s-au obisnuit deja cu privirile de caini
abatuti ale doamnelor din magazinele de haine atunci cand le intreb daca au
numere mai mai si invariabil primesc un singur raspuns: doar ce este expus. In alta
ordine de idei, ma gandesc ca asta e vreo parola de-a lor cvea, ca prea o stiu
toate. Si tot in alta ordine de idei,
pentru ca pe lumea asta trebuie sa existe si exceptii, aceasta este confirmata
de un magazin din centrul Brasovului, acolo unde poposesc de vreo doua ori pe
an si unde doamnele vanzatoare imi umplu cabina cu haine. Logic ca plec de
acolo cu cel putin doua sacose de cumparaturi si cu cardul ceva mai slab decat
la intrarea in magazin. Oare de ce acolo se poate? Dar aceasta este o alta
poveste...


Sa revenim...Cred ca a venit momentul ca aceste diete
interminabile ale mele sa poarte un alt nume...DETOXIFIERE...suna bine, asa cum
suna si cuvantul destept folosit in locul cuvantului gras.


Si pentru ca sunt o femeie desteapta, voi adopta noul
stil de viata si anume detoxifierea. Am 14 motive sa aleg aceasta varianta si
tot 14 motive sa nu mai stau nicio secunda pe ganduri.


Am gasit pe acest site www.zeopur.ro minunea cu care voi trece la
detoxifiere si anume Zeopur


Faptul ca 100 % natural si faptul cca este unic in
Romania imi dau din start purerea de a apasa pe butonul COMANDA. In plus de
asta ideea ca voi folosi ceva care imi va scadea si glicemia, dar are in
acelasi timp efecte antivirale, antioxidante si imunodilatatoare, ma va face sa
comand o doza dubla pentru a-i face un cadou util si sotului meu. Pretul
decent, usurinta utilizarii si efectul de adjuvant in guta m-au convins pe loc
ca si mama are nevoie de asa ceva. Si pentru ca toate astea nu erau de ajuns,
aceasta minune de ZEOPUR mai are si alte calitati si anume acelea de a curata
ficatul, vezica biliara si colonul, de a proteja stomacul, de a elimina
materiile grele din organism, de a preveni atacul cerebral si cancerul, precum
si pesticidele intrate in organism.


Bun...deci m-am asigurat si pentru cadourile ce vor sa
vina de 8 martie si de ziua sotului. Uite cum ZEOPURUL maI are un motiv in
plus ca sa-l aleg: acela de a oferi un cadou sanatos cuiva drag.


Si pentru ca o sa-l iau si pentru mine, nu pot decat sa
ma felicit! Singura, e adevarat, dar trebuie s-o fac pentru ca am gasit calea
ideala pentru a elimina kilogramele care imi dau un aer usor greoi, iar eu nu
vreau in ruptul capului sa mai arat asa.


Poate va intrebati ce minuni ascunde Zeopurul. Ei bine,
contine doar zeolit si ceai verde si nimic nu-i mai trebuie. Zeolitul sau „piatra
care fierbe” sau „buretele naturii” este un excelent eliminator al depunerilor
aderente de la nivelul intestinului gros. Si cu asta am zis tot, pentru cei
care stiti ca aveti si probleme de acest fel. In schimb, ceaiul verde un excelent antioxidant, diuretic, stimulator cerebral, stimulator al proceselor de ardere a grasimilor si factor de protectie anticancer. Ceaiul verde
este prezent in ZEOPUR in extract de
10:1 ceea ce ii da o putere absolute excelenta.


Gata dietei
fortate! Gata privarii organismului ba de fructe si legume, ba de proteine, ba
de cereale! Mi-am bombardat organismul fara absolut nicio mila, ca pe un dusman, nu ca pe ceva in care salasluieste sufletul meu. Am adoptat metoda detoxifierii si a purificarii organismului de
toxime. Doar sunt o femeie desteapta, nu?
:)


Si pentru ca toate lucrurile frumoase se termina cu o rugaciune, sa purcedem la ea
Draga ZEOPURUL meu/ Ce mi te-a dat Dumnezeu,/ Eu sunt gras, fa-ma subtire/ Si-ti declar pe veci iubire!/  Bani putini chiar eu am dat,/ Atunci cand te-am comandat,/ Ieftin esti si de efect/ Am gasit leacul perfect!/  Sa arat mai bine iara,/ Chiar in prag de primavara,/ Multumesc si iti voi spune/ Ca pe lume esti minune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu