joi, 11 iunie 2015

Incantata de noul Persil Power-Mix Caps

Facand partea din comunitatea de buzzeri, am fost aleasa sa testez noul Persil Power-Mix Caps. Noul detergent 2 in 1 ia forma unor capsule pre-dozate care combina beneficiile detergentului pudra, dar si ale celui lichid, oferind o solutie eficienta de curatare, chiar si la temperaturi scazute. 
Noul detergent 2 in 1 are forma unor capsule pre-dozate care combina beneficiile detergentului pudra, dar si ale celui lichid, oferind o solutie eficienta de curatare, chiar si la temperaturi scazute. Formula indeparteaza petele dificile si asigura curatarea profunda a tesaturii datorita detergentului pudra, in timp ce detergentul gel mentine culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor. Acum detergentul are dubla putere cu Persil Power-Mix pentru o curatare perfecta si rufe stralucitoare intr-o capsula bicamerala usor de folosit! 
BUZZStore m-a facut fericita atunci cand m-a ales sa fiu buzzer in campania ‪#‎Persil‬. Am fost aleasa sa testez noul Persil Power-Mix Caps - detergentul cu dubla putere de curatare care imbina beneficiile detergentului pudra si ale celui lichid care cuirata rufele perfect, chiar si la o temperatura de spalare joasa.
Noul #Persil a fost testat pe un prosop de baie pe care mesterul care venise sa-mi repare instalatia din baie s-a sters, nefiind spalat bine pe maini. In plus,mesterul mi-a lasat amintire pe prosopul de baie si o mica pata de sange, semn ca nu era atat de priceput pe cat crezusem. Si cum mesterului nu aveam cum sa-i scot ochii pentru ca-mi stricase bunatate de prosop, nu mi-a ramas decat sa il spal cu noul Persil Power-Mix Caps pe care il primisem spre testare. Am spalat prosopul la temperatura de 40 grade C si am avut imensa supriza ca, la finalul ciclului de spalare, prosopul meu de baie sa iasa din masina de spalat curat si incredibil de stralucitor.
Iata cum buturuga mica - in persoana loui Persil Power-Mix Caps a reusit sa rastoarne carul mare - mesterul nepriceput si murdar pe maini.
Totodata am testat noul ‪#‎Persil‬ Power-Mix Caps care combina puterea de curatate a pudrei cu ingrijirea delicata a detergentului gel pe pijamaua mea care era patata de un spray impotriva arsurilor pe care l-am folosit la intoarcerea din prima mea vacanta de anul acestal. Din pacate am revenit cu o frumoasa insolatie, iar pielea mea necesita aplicarea unui astfel de spray care era insa si de culoare galbena si uleios pe deasupra. Se pot observa cu usurinta petele galbene de pe bluza de pijama la care am crezut ca renunt atunci cand am vazut-o cum a ajuns sa arate. Surpriza insa, pentru ca micul pliculet persil cu combinatia inovatoare de pudra-gel a reusit sa-mi aduca pijamaua preferata inapoi: curata si pufoasa.
Sunt foarte incantata de noul ‪#‎Persil‬ Power-Mix Caps.

P.S. Acesta este link-ul dupa care va puteti si voi inscrie pentru a face parte din comunitatea de buzzeri.

Un comentariu:

  1. maguleanu catalin13 iunie 2015 la 13:58

    Foarte eficient la spalatul sosetelor ..o incercare grea!Multumit de rezultat!

    RăspundețiȘtergere