vineri, 15 aprilie 2016

Testare balsam Silan Soft&Oils

Am avut bucuria si placerea de a fi una dintre persoanele care au avut norocul sa testeze noul balsam Silan Soft&Oils. M-am inscris in comunitatea de buzzeri si am fost selectata sa fac #buzzsilan.
Prin urmare, am primit acasa ghidul de buzzer care continea:
- 1 sticla de balsam Silan Soft@Oils de 1,5 litri,
- 1 umeras pentru haine satinat,
- 10 mostre de balsam Silan Soft&Oils de 65 ml pentru prietenii si colegii mei.

Mai inainte de a testa balsamul, am avut placerea sa impart mostrele prietenilor si colegilor mei. Stiam ca vor fi incantati de noua formula de parfumare si de catifelare a hainelor.


 Chiar si barbatii sunt interesati de produsele care fac hainele catifelate si parfumate!



Am trecut apoi la testarea produsului. Bluza mea preferata de primavara a fost cea care a avut prima intalinire cu balsamul Silan Soft&Oils. Dozarea balsamului a fost foarte simpla. Am folosit capacul sticlei de Silan si am turnat balsamul direct in compartimentul special am masinii de spalat.
Casa a fost inundata de miroul primavaratic al balsamului Silan Soft&Oils, iar bluzita mea preferata a fost o adevarata adiere de primavara.
Sunt extrem de incantata de calitatea acestui balsam. In primul rand pentru ca are un miros extrem de placut. Apoi, pentru ca acest miros se mentine zile la rand in hainele pe care le-am spalat si apoi am folosit acest balsam, Nu in ultimul rand, sunt incantata de acest balsam pentru ca hainele sunt cu  adevarat mai catifelate.
Voi folosi cu incredere acest produs in continuare, deoarece reflecta foarte bine calitatile unui balsam de calitate. Recomand cu incredere acest produs tuturor celor care vor sa aiba primavara zilnic la ei in casa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu