luni, 25 februarie 2013

Adio Sensiblu!

Adio Sensiblu (dar nu adio si raman cu tine)!
Uite ca mi-a ajuns cutitul la os din cauza acestui lant de farmacii si nu mai pot nici macar sa-mi bag talpa pantofului intr-o locatie de-a lor.
E drept, imi placeau, mi-au dat card de fidelitate, beneficiam de reduceri, de paste de dinti si de sapunuri atunci cand luam reteta mamei, dat GATA! Sambata 23 februarie 2013 m-au pierdut de client.
Si pata nu mi s-a pus asa...deodata...ci s-au acumulat foarte multe patanii cu aceasta farmacie.
Luna de luna mama are o reteta pe care trebuie s-o ia in mod obligatoriu, deoarece mai multe maladii ii afecteaza starea de sanatate. Farmacii Sensiblu sunt multe in Focsani, asa cum si angajate sunt asisderea, dar trebuie sa spun, cu parere de rau, ca doar una dintre ele stie cu se mananca meseria asta. Nu stiu exact cum o cheama, dar lucreaza la farmacia Sensiblu de langa magazinul Profi din centru. E o doamna cu ochelari, inalta si numai buna de pus la rana. In rest...doamne pline de bijuterii si de fond de ten, imbacsite cu parfumuri fel de fel, tipe plictisite si dudui care se fac doar ca se uita in calculator.
Incerc sa-mi aduc aminte cum anul trecut m-au plimbat prin ploaie, de la o farmacie la cealalta, una pretinzand ca medicamentul pe care il caut s gasea la farmacia Sensiblu din piata. In piata, ce sa vezi, aveau medicamentul dar nu stiu ce avea reteta. Cand in sfarsit a "mers" reteta, nu au putut sa-mi elibereze medicamentul pentru ca nu era bagat la raf.
Alta data, nu aveau medicamentul (era a treia luna in care intrebam de el la farmacia Sensiblu din Carrefour) pentru ca fusesera in inventar.
Dar sambata, rabdarea mea a mers pana la paroxism, atunci cand am mers la farmacia Sensiblu din Kaufland. Acolo, tot o doamna cu ochelari, care la inceput simpatica, dar s-a dovedit ca aparentele inseala, mi-a refuzat reteta, dupa ce a invarti-o de dracii au luat-o, incercand sa ma convinga ca doamna doctor a gresit-o. Codul...mdicamentele...mama ma-sii, dar am plecatd e acolo cu buza umflata. La distanta de cateva sute de metri (1 minut de mers cu masina) m-am oprit la plezneala la o farmacie oarecare. Nu facea parte din niciun lant, nu-mi oferea nici reduceri...farmacie in care, spre stupoarea mea, reteta nu mai era gresita, codul era corect si in plus de asta mai aveau si toate medicamentele. Si pentru ca Dumnezeu ma iubeste, mi-au dat si de acolo un card care culmea, imi oferea reducere.
Si stau si ma intreb...de ce trebuia sa suport eu toate astea in fiecare luna? De ce trebuia sa ma plimb de la un Sensiblu la altul? De ce trebuia sa indur prefacatoria lor atunci cand pretindeau ca se uita pe stocurile de la alte farmacii Sensiblu si ma trimiteau acolo, ca sigur le voi gasit pe toate si afara era leopardul?
Mai precizez ca nu luam doar retete de la acest lant farmaceutic, ci si medicamente cu bani in mana, cum se spune,d esi si pe reteta plateam cam 100 de lei pe luna.
Prin urmare, adrio Sensiblu...ramai cu bine, ca ochii mei nu-i veti mai vedea in vecii vecilor. Sa aveti parte de clienti buni, asa cum au fost eu, dar nu si prosti, asa cum tot eu am fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu