miercuri, 27 iunie 2018

Campanie BUZZStore testare produse Fa Island Vibes

Sunt foarte incantata pentru ca sunt din nou Buzzerita!
Am primit kitul de testare de la BUZZStore si Schwarzkopf.
Kitul conține:
- 1 gel de duș Fa Island Vibes de 250 ml Bali kiss, cu aromă de floare de mango și vanilie,
- 1 deo Fa Island Vibes de 150 ml, Bali kiss, cu aromă de floare de mango și vanilie,
- 1 minge gonflabilă pentru plajă,
- 5 brățări despre campania Fa cu premii,
Ghidul de BUZZ.
In cadrul acestei testari, placerea se va imbina de data aceasta cu visarea, aceasta avand in vedere faptul că am fost selectată să fiu privilegiata de beneficiile noii game Fa cu produse fructate și arome exotice de vară. 

Iubesc călătoriile, iar noile produse Fa din gama Island Vibes m-au purtat într-o călătorie în cele mai frumoase insule tropicale. Am ajuns chiar in Insula Bali!
Inca de la inceput, de atunci cand am desfacut gelul de dus si am probat deodorantul, mirosul proaspat de mango si vanilie m-au invaluit, ca si cum cineva mi-ar fi facut o vraja.
Sa nu credeti ca gelul de dus Fa Island Vibes Bali kiss este unul obisnuit. Are o magie in el, pentru ca altfel nu-mi pot explica de ce aroma de fructe proaspete se mentine o zi intreaga.
Cat despre deodorantul Fa Island Vibes Bali kiss pot spune ca ma face sa zbor. Asta pentru ca pe parcursul intregii zile, imi vine sa-mi ridic mainile ca intr-un zbor, pentru a simti aroma florala de care am devenit deja dependenta.
Si pentru ca toate acestea nu le puteam sa le tin pentru mine, am ales sa impartasesc impresiile cu cele mai bune prietene si colege ale mele, carora le-am oferit bratarile si flyerele Fa si le-am dezvaluit noutati despre campania Fa cu premii.





In colcluzie, va pot spune ca am ramas foarte incantata de produsele 
Fa Island Vibes Bali kiss pe care le voi cauta in continuare ca sa le achizitionez. Vi le recomand si voua cu caldura si incredere!
#buzzFa #feelfantastic #tropical #beach#islandvibes #summervibes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu