joi, 5 iulie 2018

Campanie BUZZStore testare produse Barnangen

O noua campanie de testare, o noua provocare pentru mine! Cand sunt selectata si primesc coletele de buzz-erita, sunt precum un copil care primeste cadouri! 
De data aceasta, campania organizata de BUZZStore a lansat invitatia de a testa produsele BarnangenStockholm
Kit-ul primit contine:
- 1 set de 3 produse Barnangen adaptate tipului meu de piele, 
- 1 set SPA si un calendar insporat din filosofia Lagom,
- 3 seturi cadou pentru prietenele mele care contin cartoline, bureti de baie si mostre de produs,
- ghidul de BUZZ.



Am citit despre Brandul Barnangen si am aflat ca este bine cunoscut in Suedia de zeci de ani si propune o experienta noua in ingrijirea pielii si o noua filosofie de viata - Langom. 
Mai adaug faptul ca in limba suedeza Barnangen inseamna campul de flori al copiilor si ca abia astept sa testez aceste produse minunate.
In kit-ul de testare am primit gelul de dus Caring pentru piele normala si uscata.
Gelul de dus contine ovaz si cereale din Suedia, precum si 5% Cold Cream, ceea ce ii confera o usoara senzatie de racorire.
Ce mi-a palcut cel mai mult a fost faptul ca nu face spuma din abundenta precum alte geluri de dus, spuma fiind una usoara, insa curata pielea mult mai bine decat alte produse pe care le-am folosit pana acum. Mai mult decat atat, Dupa dus, pielea nu mai ramane uscata, ci ramane catifelata si naturala.


Apoi a venit timpul testarii lotiunii de corp Caring pentru piele normala si uscata.
Am apreciat la aceasta lotiune de corp faptul ca intra rapid in piele si ca nu lasa urme chiar daca te imbraci imediat dupa folosire. De multe ori atunci cand eram in graba si dupa dus foloseam lotiune de corp, aceasta ramanea pe haine sau chiar se lipea de ele lasand o senzatie neplacuta.
Lotiunea de corp Caring pentru piele normala si uscata s-a dovedit a fi altceva si anume in afara de faptul ca are un efect hidratant asupra pielii inca de la prima aplicare, imbunatateste aspectul acesteia, mi-a lasat si o senzatie de rasfat.


Si pentru ca nu puteam pastra toate acestea pentru mine, am prezentat aceste produse extraordinare si prietenelor mele, oferindu-le cate un set cadou cu cartoline, bureti de baie si mostre de produs.




Am ramas foarte incantata si de aceste produse care asigura protectie pe termen lung si pe care le recomand cu incredere tuturor!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu